vineri, 23 martie 2012

Optiunea nofollow in blogger

nofollow in blogger
Blogger introduce o noua optiune
"Nofollow" oferă o modalitate pentru webmasteri de a spune motoarele de căutare "Nu urmaţi link-uri de pe aceasta pagina" sau "Nu urmaţi acest link specific."

Iniţial, nofollow atribut apărut în meta tag la nivel de pagină, şi instruit motoarele de căutare să nu urmeze (adică, se târască), orice link-uri de pe pagina.
De exemplu:



 <meta name="robots" content="nofollow" />

Înainte de a nofollow a fost folosit pe link-uri individuale, împiedicând roboţii să urmeze link-uri individuale, pe o pagină a necesitat un mare efort (de exemplu, redirecţionarea legătură într-o adresă URL blocată în robots.txt).
Acesta este motivul pentru nofollow atribut valoarea REL atribut a fost creat.
Acest lucru oferă webmasterilor un control mai precis: în loc de a spune motoarelor de căutare şi roboţii să nu urmeze link-uri pe pagina, ea vă permite să vă instruiţi cu uşurinţă, nu roboţi să acceseze cu crawlere un link specific.
De exemplu:

 <a href="signin.php" rel="nofollow"> semn </ a>


Cum gestionează Google link-uri nofollowed?

În general, noi nu le urmeze.
Aceasta înseamnă că Google nu transferă PageRank sau text ancoră pe aceste link-uri.
În esenţă, folosind nofollow ne face să renunţe la link-urile ţintă din graficul nostru general de Web.
Cu toate acestea, paginile ţintă pot apărea în continuare în indexul nostru dacă alte site-uri link-ul pentru a le fără a utiliza nofollow , sau în cazul în URL-urile sunt transmise la Google într-un Sitemap.
De asemenea, este important să reţineţi faptul că alte motoare de căutare pot manipula nofollow în moduri uşor diferite.


Care sunt politicile Google şi câteva exemple specifice de utilizare a nofollow?

Iată câteva cazuri în care s-ar putea dori să ia în considerare utilizarea nofollow :

1. Conţinutul nu este de încredere : Dacă nu puteţi sau nu doriţi să garanta pentru conţinutul  paginilor vă legaţi la de la site-ul dvs. - de exemplu, nu sunt de încredere comentariile utilizatorilor sau intrări cartea de oaspeti - ar trebui să nofollow aceste link-uri.
Acest lucru poate descuraja spam de la direcţionarea site-ul dvs., şi va ajuta la menţinerea site-ul dvs. de la trecerea accidental PageRank pentru cartierele rău de pe web.
În special, autorii de spam comment pot decide să nu viza un anumit sistem de management de conţinut sau pe blog-ul de serviciu în cazul în care se poate vedea ca link-uri nu sunt de încredere în acest serviciu sunt nofollowed.
Dacă doriţi să recunoască şi să recompenseze colaboratori de încredere, ai putea decide să eliminaţi automat sau manual nofollow atributul pe link-urile postate de membri sau utilizatori care şi-au făcut în mod constant de înaltă calitate, în timp contribuţiile.


2. Link-urilor plătite : trafic Un site-ului în rezultatele de căutare Google este parţial bazată pe analiza acelor site-uri care se leagă de acesta.
În scopul de a împiedica link-uri plătite să influenţeze rezultatele de căutare şi un impact negativ asupra utilizatorilor, cerem webmasteri folosi nofollow pe linkurile respective.
Orientările de motoare de căutare necesită poate fi citită automat divulgarea de link-uri plătite, în acelaşi mod pe care consumatorii online şi offline apreciază dezvăluirea relaţiilor plătite
(de exemplu, un anunţ complet pagina de ziar poate fi condus de cuvântul "Publicitate"

3.Crawl prioritate : motoarele de căutare nu poate semna sau înregistraţi ca membru pe forum, deci nu exista nici un motiv pentru a invita Googlebot să urmeze "înregistra aici" sau "sign in" link-uri.
Utilizarea nofollow pe aceste link-uri permite Googlebot să acceseze cu crawlere alte pagini aţi prefera să vedeţi în indexul Google.
Cu toate acestea, o arhitectura de informaţii solide - de navigare intuitiv, uşor de utilizat şi de căutare-motor-prietenos URL-uri, şi aşa mai departe - este probabil să fie o utilizare mult mai productivă a resurselor decât concentrându-se asupra priorităţilor de accesare cu crawlere prin intermediul link-uri nofollowed.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu